Friday, October 18, 2019

Cara Nak Berhenti Ketagihan Ketum



CARA NAK BERHENTI KETAGIHAN KETUM DENGAN MUDAH TANPA SAKIT

Saya Firdaus aka Abang JUZTG. Saya adalah perunding ketagihan ketum. Di sini saya nak berkongsi cara-cara berhenti ketagihan ketum dengan mudah tanpa rasa sakit seawal 3 hari.

Rawatan yang kami sediakan adalah melalui online sahaja iaitu berkomunikasi melalui whatsapp, call atau video call. Produk yang kami gunakan adalah JUZTG keluaran Teras Gold. JUZTG akan di pos kepada pelanggan. Dan rawatan bermula pada hari pertama pelanggan menerima produk.


Sebaik pelanggan menerima JUZTG, kami akan menghantar video tutorial yang lengkap beserta panduan bertulis. Proses rawatan akan berterusan sehingga pelanggan pulih 100%. Konsultasi kami adalah PERCUMA sepanjang rawatan.

Apa yang membuatkan pelanggan boleh berhenti seawal 3hari adalah :

*Minum JUZTG 4 kali sehari
1 gelas pagi
1 gelas tengah hari
1 gelas petang
1 gelas malam

*Makan buah buahan untuk membantu proses pencernaan yang baik

*Amalkan minum susu segar setiap hari untuk membantu melegakan lenguh

*Lakukan joging setiap hari sepanjang rawatan bagi membantu melancarkan peredaran darah dan memudahkan untuk tidur malam.

*Minum air mineral secukupnya agar proses rawatan jadi lancar kerana JUZTG adalah ramuan air akar kayu yang bersifat memberi tenaga. Jika kurang air akan menyebabkan panas badan dan sukar tidur.

Tindakbalas yang selalu berlaku semasa rawatan adalah :

* Kerap membuang air besar
* Kerap membuang air kecil
* Berpeluh
* Muntah (jika ketagihan melampau dan ada mengambil campuran ubat batuk dan coke)


Ini adalah contoh pelanggan yang dah 10 tahun minum ketum dan ketagih. Alhamdulillah beliau dah berjaya pulih.
Ini pula untuk kes 16 tahun ketagih ketum. Juga berjaya pulih.


Ini pula pelanggan yang berjaya pulih ketagihan ketum dan rokok sekaligus. Sangat ramai yang dah berjaya. Apa yang paling penting adalah nawaitu mereka dan tindakan mereka.

Kami di Teras Gold memang sangat mengalu alukan mereka yang benar-benar nak berhenti ketagihan ketum dan rokok. Untuk anda yang berminat boleh terus hubungi kami di talian 0172984002.






















22 comments:

  1. Kalau x berkesan mcm mn..dpt duit balik ke😑

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli ketum x rsa rugi , beli produk nak duit balik . Puuiikkk

      Delete
  2. ramai jugak eh yg minum ketum ni .. nasib yg sama .. tanggung je lah risiko sendiri .. mcm2 dah cara nk berenti ketum ni .. tp .. tetap x boleh .. semuanya atas diri sendiri .. nk berenti ni .. memang payah sikit .. tp .. cuba kuatkan diri .. jangan sebut pasal ketum .. jangan ingat pasal air ketum ni .. buat x tahu je .. kalau kita x terpikir pasal ketum ni .. xde masalah ke atas badan kita ni .. badan x rasa sakit,selsema dan sebagainya .. kita kene set mind .. sakit hanya untuk 3 hari je .. bak kata pepatah .. bersakit2 dahulu .. bersenang2 kemudian ...
    terima kasih kerasa sudi membaca comment saya ni .. kalau ad salah silap .. minta ampun ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btol la to apa yg tuan/puan ckp ...
      Sy pon slah seorang peminum tegar ,,, slama slepas 3 tahun saya mnum , saya cuba untuk berhenti ,, 5 hari pmderitaan yg saya alami , sakit yg tramat sngt ,, tpi slepas 5 hari alhamdullilah sy brjaya brhenti ... Pokok pangkal diri sndiri ..

      Delete
    2. Bg saya dh 8 tahun minum abg rsa sya bleh berenti ka btul ke sakit 5 hri ja

      Delete
  3. Masih aktive lg JUZTG ni... Saya ada masalah husband ketagihan ketum dh lebih 13 tahun dh... Mcmna nk dptkan lebih info ttg JUZTG ni ye.. bantu saya....

    ReplyDelete
  4. Ok.saya dah cuba. Dlm 2 minggu jgk baru dpt berenti

    ReplyDelete
  5. Tapi semangat mau kuat. Kena betul2 nekad. 12 tahun amik ketum dpt jgk berenti. 2 3 hari jgk thn sakit pastu ok sket. Tp yg penting semangat mau kuat

    ReplyDelete
  6. Hallo bos betul berkesan ke contoh kalau tak berkesan ade pulangan duit tak? Atau asyik sambung beli ja ubt tu

    ReplyDelete